دانشگاه‌ها سبک مدیریتی شهید رئیسی را الگوپردازی کنند | دانشجویان پایان نامه‌های خود را مرتبط با سبک مدیریتی ایشان انجام دهند

دانشگاه‌ها سبک مدیریتی شهید رئیسی را الگوپردازی کنند | دانشجویان پایان نامه‌های خود را مرتبط با سبک مدیریتی ایشان انجام دهند

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امروز (پنجم خرداد) در مراسم ختم و گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش که با حضور ج

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری امروز (پنجم خرداد) در مراسم ختم و گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهانش که با حضور جمعی از دانشگاهیان استان در دانشگاه رازی برگزار شد، آیت الله رئیسی را از جمله شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذار در انقلاب اسلامی عنوان و اظهارکرد: شهید رئیسی شخصیتی والا داشتند که هم سبک زندگی و هم سبک مدیریتی ایشان باید به عنوان یک الگو در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه حوزویان و دانشگاهیان که مرکز علم و معرفت هستند باید ورود کنند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: سبک زندگی و جزء به جزء اعمال و رفتار شهید رئیسی مطابق و مستند به آیات و رویات قرآنی بوده، برای نمونه زمانی که به ایشان حتی در تریبون‌های رسمی تهمت می‌زدند، ایشان به عنوان یک فرد مومن و با اخلاص مطابق با آیات قرآنی، بدی‌ها را با خوبی پاسخ می‌داد.

وی افزود: مشی ایشان ساده‌زیستی بود، چرا که زندگی را از کودکی با یتیمی و فقر شروع کرده بود و درد جامعه را می‌دانست و تا روزی هم که زنده بود به همین شیوه زندگی کرد و به سمت تجمل گرایی نرفت.

غفوری خاطرنشان کرد: حوزویان باید روی سیره رفتاری و عملی ایشان و سایر شهدای والا مقام این سانحه یک مستندسازی انجام دهند تا گنجینه و الگویی برای مسئولین نظام شود.

وی تاکید کرد: از دانشگاهیان نیز انتظار می‌رود که پایان نامه‌ها و فعالیت‌های پژوهشی مختلفی را در رابطه با سبک مدیریتی ایشان انجام دهند تا به شکل مجموعه‌ای مدون در نظام سیاسی دنیا ارائه شود.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: از دانشگاه‌های استان بویژه دانشگاه رازی انتظار است در این زمینه پیشقدم شوند تا از سبک مدیریتی ایشان الگو پردازی کنند.